יום ראשון, 15 במאי 2016

קבר האימה, משלוח חדש וכמה עדכונים

לפי זמן מה פנה אלי דניאל רוזנברג בהצעה לשתף פעולה ביצירת תוכן בעברית למשחקי תפקידים ולעולמות פראיים בפרט. הסכמתי, כמובן. עוד מימי בוויקיפדיה אני מאמין גדול בשיתופי פעולה לשם קידומו והנגשתו של מידע. אז זה היה מידע על דגלים, סמלים והסטוריה, היום זה משחקי תפקידים. 

סמליל האוהדים שילווה את התרגומים להרפתקאות הרשמיות של עולמות פראיים
התחלתי ברשומה כללית שמסבירה יותר לעומק על העולמות של העולמות הפראיים אבל ראיתי שזו רשומה שככל שאני כותב אותה ומגלה עוד ועוד עולמות היא מתארכת והעבודה עליה דומה שלא תגמר (אני מבטיח כן לסיים אותה מתישהו...) ועל כן החלטתי לתרגם הרפתקאת גליון אחד שגם ככה תכננתי להריץ לקבוצה שלי כחד"פ (אותה הרפתקאה שבמפגש הקודם פשוט לא הצלחתי להעביר אותה). פניתי אל פינאקל בבקשה לקבלת אישור לתרגום והם כמובן הסכימו ואף הציעו לפרסם את התרגום הסופי אצלהם באתר (האמת היא שהם די התנו את קבלת האישור בקבלת הקובץ המתורגם). 

מפה לשם ישבתי לתרגם את ההרפתקאה כדי ראשית, לשלוט בחומר לקרת הפגישה הצפוייה ולבוא הפעם טיפה יותר מוכן, ושנית להנגיש הרפתקאה קלילה וכיפית למתעניינים בעולמות פראיים, למי שמנסה לראות מה ההבדל בינה לבין השיטה אותה הוא משחק ובכלל כדי שיהיה למי שמעוניין הרפתקאה זמינה להרצה בהכנה של מספר דקות למקרה שפשוט לא מזדמן להריץ את המערכה הרגילה שלו (למעשה הסיפור שמאחורי ההתעניינות שלי בהרפתקאה הזו מלכתחילה).

תוך מספר שעות היה לי כבר המלל מתורגם, והמייל לדניאל יצא עם החומר לעריכה. במקביל קיבלתי מג'ודי בלאק ומשיין הנסלי את קבצי הגרפיקה לשילוב בקובץ הסופי. כבר למחרת קיבלתי את הטקסט ערוך ומתוקן מגיא קאפח עריכה שהקפיצה את הטקסט כמה רמות למעלה. הגרפיקה שולבה, הקובץ נחתם והועבר וכעת זמין להורדה באתר הפונדק, אבל מבחינתי העבודה עליו עוד לא הושלמה. על מנת שניתן יהיה להוריד ולהריץ את ההרפתקאה בלי יותר מדי הכנות הכינה פינאקל דמויות מוכנות למערכת פנטזיה, אותם אני עוד צריך לתרגם ולערוך והם אכן יעלו בקרוב כהשלמה להרפתקאה הזו. 

כמובן שאני לא שוקט על השמרים, מיד לאחריה אפצח בתרגום הרפתקאה פאלפית בשם The Eye of Kilquato, גם היא הרפתקאה רשמית של פינאקל וגם היא מתורגמת בעידודם של שיין וג'ודי וכמובן שגם היא תהיה בשיתוף פעולה מלא שלי עם צוות הפונדק.

לנו כקבוצה, כך מסתבר, אין יותר מדי מזל עם ההרפתקאה הזו. אחרי הנסיון הכושל הקודם שלנו איתה התחלנו אותה מחדש אמש. אי שם לקראת תחילת הסוף, או ליתר דיוק בסוף האמצע שלה, סגרנו את הפגישה עקב מקרה אישי של אחד השחקנים. וכך, שוב, משחק שאמור לקחת פגישה אחת יקח לנו לפחות עוד שלוש... זו כבר מתחילה להיות מסורת... 

משלוח חדש הגיע בדואר. הקוביות שהזמנתי לגדולה שלי כחלק מחבילת "קוסמים קטנים". איזו התרגשות וציפייה לקראת הספר ויום ההולדת שקרב ובא. 

שמחתי לקחת חלק בפרויקט הזה, כתומך נלהב ולהפיץ את הידיעה בקרב חברי (אני יודע על לפחות שניים שתמכו בעקבות ההפניה שלי לקמפיין) ואני חושב שמגיע שאפו ענק לאיתי חורב ולצוות "על כתפי גמדים" שעשו עבודה מדהימה בקמפיין, ואני מקווה שיעשו עבודה מדהימה עוד יותר על הספר עצמו. 

המלחמה המוזרה הראשונה עומדת בפתח וכבר שומעים את תופי המלחמה במרחק. אני עובד על רשומת סקירה לחוברת לשליט המלחמה שתפורסם בקרוב, זאת במקביל ללימוד החוברת לקראת הרצה. ותשמעו, הם עשו שם עבודה סופר מגניבה ומרתקת. מצאתי גם, בשיטוטי הרבים ברשת, חוברת PDF מגניבה של אריחים להדפסה, גזירה ויצירת שוחות וחפירות שתפורה על המערכות בחזית המערבית של המלחמה (היא הוצגה בעבר בדרייבת'רו אבל הוסרה לשם עבודות תחזוקה [???] ואמורה לחזור לשם בעתיד. בינתיים פאיזו עדיין מוכרת אותה ושם קניתי. בשביל 6.5$ ועוד כמה שקלים על הדפסה זה נראה לי שווה ביותר) וכמובן שהסבר מפורט על השימוש שלנו בה יגיע לכשהמערכה הזו סוף סוף תתחיל.

על כל הפנים, פתחתי דף פייסבוק לבלוג. הדף הזה ישמש אותי להפצת העדכונים של הבלוג הזה שם והעלאת תמונות ועדכונים שונים שבגדול אינם מספיק גדולים ו/או חשובים לרשומה רגילה כאן. אתם יותר ממוזמנים להיכנס ולתת בלייק. 

זהו להפעם, 
ועד הפעם הבאה - הישארו פראיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה